Fotodoma

Fotodoma » Články a recenze » Vedlejší příjem

Vedlejší příjem

Lidé často hledají nějaký bezpracný způsob, jak dosáhnout vedlejších příjmů. Musím vás tedy hned na počátku zklamat, protože nic takového prostě neexistuje. A nic takového tedy nehledejte ani na těchto stránkách. Seznámím vás ale s možností, jak si vybudovat vedlejší příjem, který se při překonání určitého množství práce může stát vaším trvalým pasivním příjmem. Tento váš vedlejší příjem se může časem změnit v příjem hlavní a dokonce je toto relativně nenáročné podnikání schopno vám pomoci dosáhnout mnohé z vašich snů a cílů. Tímto podnikáním je referenční marketing.

Snubak.cz, svatební oznámení a snubní prsteny

 

Podnikání, ve kterém nemáte co ztratit

Jde o příležitost k zahájení vlastního podnikání, v němž nemáte co ztratit a které přináší spoustu výhod.

Jde o podnikání, do něhož se mohou pustit úplně obyčejní lidé, jako jsem já nebo vy. Průměrní lidé zde dosahují nadprůměrných výsledků. Úspěchu dosahujete pomocí duplikování ověřeného systému, který pak učíte další lidi. Jedná se snad o jediné podnikání vhodné pro ženy na mateřské, protože je můžete zahájit bez jakýchkoli dopadů na vaše dávky peněžité pomoci. Stejně tak si mohou budoucí příjem vybudovat lidé, kteří jsou nyní bez zaměstnání, a to bez vlivu na sociální podporu. Nebo také lidé dlouhodobě na nemocenské. A to kupodivu zcela legálně. V tomto podnikání využijete pákový efekt a dostanete tisíckrát zaplaceno za práci, kterou jste vykonali jen jednou. Čtěte a dozvíte se více.

Referenční marketing je marketing osobního doporučení

Víte, že nejdůvěryhodnějším zdrojem informací o výrobku je doporučení někoho známého? Svědčí o tom také nedávné průzkumy, podle nichž přes 90 % lidí věří doporučením svých známých.

Referenční marketing je založen na osobním doporučení uživatelů určitých výrobků nebo služeb a jde tedy o marketing prostřednictvím přidružených osob. Jde o největší příležitost v dějinách světa, protože na marketingu osobního doporučení se dobrovolně podílejí všichni lidé na světě. Společnost vám vyplácí provize z vašich vlastních nákupů a za zprostředkování nákupů.

Podobný systém je naprosto běžný ve světě internetového podnikání a je tam známý jako affiliate marketing. Funguje na provázanosti stránek prodejce se stránkami, které službu či výrobek doporučují. O tom ale na těchto stránkách řeč nebude. Zdaleka ne každý je totiž odborníkem na internetové projekty.

Firmy, které využívají referenční marketing, působí ve 150 zemích světa. Zabývá se tím 75 milionů lidí a ti dohromady dělají obrat 200 miliard dolarů.

Cesta k vedlejším příjmům

Líbila by se vám taková práce? Jenom doporučovat zboží, se kterým jste spokojeni?

Nelíbila? Tak to máte teda smůlu. Vy už ji totiž děláte; jen za ni nedostáváte nic zaplaceno!

Když přijdete mezi své známé s nějakou novou věcí, třeba novým mobilním telefonem, kterým jste nadšení, copak tímto neděláte výrobci neplacenou reklamu? Už jste byli někdy nadšení filmem v kině, ale nikomu jste o něm neřekli? Nevěřím. Co třeba vaše značkové oblečení? Platí vám firma za proužky na rukávu trička? Asi ne, že? A to se týká velmi dlouhé řady výrobků a služeb, které zcela zdarma a rádi propagujete. Stačí, abyste byli něčím nadšeni a pověděli jste o tom přátelům či kolegům v práci a děláte reklamu zdarma. Tak proč si za to nenechat platit? Proč si takto nevybudovat vedlejší příjem?

Možná že to, s čím vás chci nyní seznámit, není určeno Vám. Ale tisíce lidí v tom již našly, co hledaly.

Mnoho lidí si tímto způsobem násobí svůj utratitelný příjem, tedy peníze, které jim zbudou po nutných platbách. Pokud domů přinesete nějakou výplatu a po zaplacení nájmu, elektřiny, jízdného do zaměstnání, jídla a podobně vám zbudou měsíčně dvě stovky na osobní útratu, pak již například vedlejší příjmy 2000 Kč měsíčně znamenají desetinásobné zvýšení této volně utratitelné částky.

Proč se do toho lidé nepustí?

V podstatě existují jen čtyři důvody, proč se do placeného referenčního marketingu lidé nepustí.

Nepochopili principy
První skupinou jsou lidé, kteří nepochopí princip nebo nepochopí, kde se v tom berou pro ně peníze. Kdo to pochopil, už v referenčním marketingu pracuje. Záleží pak už jen na tom, zda si pro spolupráci zvolil správnou firmu. Další problém může být volba člověka, pod kterým budete zaregistrováni, tedy v řeči referenčního marketingu sponzora. Jsou lidé, kteří se jen vezou a pro lidi zaregistrované v jejich linii nic neudělají. Předpokládám, že už jen ty informace, které jsou obsažené v tomto článku, vám mohou hodně pomoci.

Nemají peníze
Pak jsou lidé, kteří nemají peníze ani na registrační poplatek, ale nejsou ochotni s tím něco udělat. Ti budou bez peněz navždy. Tito lidé většinou pro peníze představují něco jako černou díru ve vesmíru. Pokud nezmění sami nebo s pomocí psychoterapeuta své myšlení, není jim pomoci.

Špatně zvolili rádce
Třetí skupina jsou lidé, kteří chodí pro rady za těmi, kteří o jejich problému v podstatě nic nevědí. Sami se bojí rozhodnout a nechají za sebe tedy raději rozhodnout někoho jiného. Ptají se klidně lidí, kteří o věci nic nevědí. Což by nebylo tak hrozné jako to, že se pak takovými radami řídí. Tito lidé řeší s právníkem, jak opravit vodovodní odpad a od lidí bez peněz, kteří často dělají finanční poradce, si nechají poradit, jak výhodně investovat. Pokud k takovýmto lidem patříte a nechcete na svém myšlení něco málo změnit, čeká vás sice chudý, ale zato nenáročný život před televizní obrazovkou, který bude možná ještě pár let financovaný státními sociálními dávkami. Je to však skutečně to, co byste od života chtěli?

Strach a nízká sebedůvěra
Čtvrtou a zřejmě největší skupinou jsou lidé, kteří by sice chtěli, ale mají obrovský strach sami dělat něco nového. Nevěří sami sobě, že něco mohou dokázat. Bojí se kroku do neznáma. Strach vás přesvědčí, abyste se nesnažili ničeho dosáhnout, nevěřili si a nic nedělali. Strach vám přímo před nosem ukrade vaše sny a připraví vás o vaše štěstí.

Jaký je princip?

Vysvětlím vám princip referenčního marketingu. Znáte klasický obchodní řetězec, tedy jak se k vám dostává zboží? Ukážu vám jej na příběhu mandarinek.

 

Co mají mandarinky společného s vedlejším příjmem?

Klasický obchodní řetězec

Řekněme, že si chcete koupit mandarinky u vás v obchodě. Jak se tam dostaly? Začalo to na nějaké jihoamerické farmě v Brazílii, kde v sadu mandarinky farmáři posbírali a prodali do tamního místního výkupu. Ten je prodal velkému exportérovi. Exportér je prostřednictvím burzy prodá českému importérovi, někdy ještě s evropským prostředníkem. Importér mandarinky se ziskem prodá do největších velkoobchodů. Z velkoobchodů mandarinky nakoupí menší regionální velkoobchody a obchodní cestující. Od nich mandarinky koupí maloobchodníci. Každý článek klasického obchodního řetězce si k ceně přirazí své režijní výlohy, platy, nájmy, náklady na dopravu a také na reklamu, přidá svůj zisk a také přidá částku, kterou odvede státu na daních. Nikdo to nechce dělat zadarmo.

Takže za čtyři mandarinky zaplatíte třeba 29 Kč, zatímco v sadu by vás stály jen 3 koruny. Tento obchodní systém je známý jako maloobchodní distribuční marketing.

Zkrácený obchodní řetězec

Alternativou k tomu je referenční marketing. Zde je farmář sám společností referenčního marketingu a dodává mandarinky pouze členům své sítě nebo dalším lidem jen přes členy své sítě. To je přímější cesta prodeje mandarinek. Odbourání mezičlánků umožní farmářovi pěstovat kvalitnější mandarinky bez umělých hnojiv, pesticidů a jedovatých postřiků a další takto uspořené peníze předá členům sítě jako odměny za doporučování, tedy za reference.

Pokud si v samošce koupíte vynikající mandarinky a řeknete to sousedovi, samoobsluha má díky vaší reklamě větší obrat. Nic vám za to ale nedá, protože peníze na reklamu už utratila.

V referenčním marketingu je to jinak. Když vám koupené mandarinky chutnají, povíte to sousedovi, ten se také stane členem sítě, nakupuje mandarinky a vy dostáváte odměny za zvýšení prodeje, ke kterému došlo vaší zásluhou. Došlo ke značnému zkrácení klasického obchodního řetězce. Tímto došlo k velké úspoře distribučních nákladů a to je odpovědí na otázku, kde se v tomto systému berou peníze na odměny. Peníze mohou být použity na výplaty provizí referujícím zákazníkům.

Dostáváte díky tomu zaplaceno za to, co už stejně děláte.

Proto je tím nadšeno tolik lidí, protože jde o zcela legální a moderní způsob distribuce výrobků. Umožňuje koncovým zákazníkům čerpat finanční výhody ze zkráceného obchodního řetězce.

Jaké jsou výhody referenčního marketingu?

 

Výčet výhod referenčního marketingu

Následující dlouhý výčet výhod referenčního marketingu bude někdo, kdo už podniká, považovat za neuvěřitelný. Jsou to vesměs výhody, které pro běžného podnikatele neplatí a to mu zajisté značně komplikuje život. Pozor ale, jednotlivé uvedené výhody nemusí platit u všech společností síťového marketingu. Jaké tedy budou ty vaše výhody?

1. Jednoduchost

• Je velmi snadné se do tohoto podnikání pustit.

• Zpočátku ani nemusíte mít živnostenský list.

• Nejjednodušší věci jsou nejvíce geniální.

• Není třeba vůbec nic vymýšlet, protože stačí jen duplikovat něčí už vyzkoušenou práci.

• Jedná se o dobrý a ověřený nápad, funguje to desítky let a pořád to roste.

• Pro začátek se stačí naučit minimum ze základů, které obdržíte po zaregistrování.

• Jakmile se zaregistrujete do společnosti, jste v byznysu a můžete začít.

• Obchodní kontakty využíváte ty, které jste během života nasbírali - každý je spotřebitel.

• Získáváte obchodní dům bez nákladů na nemovitosti, na zaměstnance a logistiku.

• Někdo jiný za vás skladuje, vydává a účtuje zboží.

2. Finanční náklady

• Je zde zanedbatelně nízký vstupní kapitál oproti jiným druhům podnikání.

• Nemusíte si vzít úvěr na rozjezd a pak ho splácet.

• Podnikáte bez dluhů a nevyděláváte na banku.

• Podnikání jsou schopny rozvinout ženy na mateřské dovolené i lidé bez zaměstnání.

3. Zisky

• Investice je směšná proti výnosům.

• Výnosné, vydělávající hodně peněz v závislosti na množství a kvalitě vložené práce.

• Potenciál příjmů je neomezený podle vámi zvoleného stupně využití systému.

• Částka, která vám měsíčně zbývá na volnou útratu z normální mzdy, se díky příjmům plynoucím z referenčního marketingu, lehce zněkolikanásobí.

4. Jistota

• Je zde nulové riziko.

• Nikdo vám nebude dlužit peníze.

• Záruku na zboží za vás dává někdo jiný, ne vy ze svých peněz.

• Jedná se o podnikání, kde se nedá zkrachovat .

• Nedostanete se do dluhů.

• Obchod je rozvětvený se spoustou provozoven na spoustě míst - dosáhnete tak diverzifikace.

• Když někoho zaučíte, nebude vaší konkurencí, ale bude vám vytvářet síť.

• Je to legální – učí se o tom i na Vysoké škole ekonomické v Praze.

5. Čas

• Budete zcela pány svého času a sami si určíte pracovní dobu.

• Pokud se nerozjedete první měsíc, můžete to zkusit druhý nebo třetí měsíc nebo třeba za pět let.

• Je zde velmi dobrá návratnost časové investice.

• Nepotřebujete budík :-)

6. Potřebné vzdělání

• Nemusíte mít vzdělání v ekonomickém sektoru, chce to být jen duplikovatelný.

• Nemusíte být dobrý v prodeji. Nejde totiž jen o to prodat, ale vybudovat síť. Stačí to dělat rádi a mít pro to zaujetí.

7. Přínos

• Podnikání vám umožňuje dosáhnout vysněný životní styl.

• Používáním kvalitních výrobků prodloužíte svůj život a uchráníte se od mnoha nemocí.

• Toto podnikání umožňuje dosáhnout pasivní příjem, což vám zaměstnání ani živnost dát nemůže.

• Máte neomezený potenciál růstu (místem, časem, penězi) a dobrou perspektivu do budoucna.

• Máte přístup k nejlepším obchodním praktikám těch nejlepších v oboru.

• Je to podnikání, ve kterém celá rodina může pracovat jako jeden tým.

• Podnikání funguje i v době vaší dovolené nebo nemoci.

• Je to protiinflační.

8. Podpora a lidé

• Nejste na všechno sami, ale automaticky získáváte rádce a experty.

• Lidé v linii nad vámi mají velký zájem na tom, abyste prosperovali, budou vám chtít pomáhat.

• Rychle se od nich naučíte, co je třeba pro úspěch.

• Možnost duplikace – nezávisí to pořád jen na vás, na vaší odbornosti.

• Získáte vynikající podporu školicího systému.

• Učíte se zároveň vychovávat a vést lidi – tedy leadership.

• Dosahujete osobní doceněnosti a důležitosti, která v běžném zaměstnání často chybí.

• Práce pro vás bude zábavou. Pracujete a bavíte se s lidmi, které si sami vyberete.

• Toto podnikání budete milovat, protože budete pomáhat dalším lidem, aby i oni dosáhli úspěchu.

• Najdete spoustu nových přátel se stejnými zájmy.

9. Osobní růst

• Jedná se především o byznys osobního růstu a to samo o sobě je k nezaplacení.

• Získáte přístup k velkému množství studijních materiálů.

• Naučíte se postupně, jak být podnikatel.

• Existují tisíce lidí, kteří obnovují svou registraci mnoho let jen kvůli svému vzdělávání a získávání pozitivní motivace ze školicího a vzdělávacího systému.

10. Úspěch

• Uspěje 100 % lidí, kteří se rozhodnou, že uspějí.

• Můžete být větší a úspěšnější, než člověk, který vás zaregistruje.

• Ekonomická svoboda je dosažitelná každému, kdo skutečně začne pracovat a vydrží soustavně pracovat na budování své vlastní sítě.

• Toto podnikání je velmi férové a výsledky závisejí na množství a kvalitě vložené práce.

11. Daně

• Podnikání poskytuje nezanedbatelné daňové výhody. Mnohé své výdaje realizujete z peněz před zdaněním. Pokud rádi cestujete, pak budete cestovat za polovic a ještě přitom vyděláte.

12. Další

• Možnost hned od začátku poskytovat velmi kvalitní zboží.

• Máte za sebou hned od začátku léta budovanou silnou značku.

• Nemáte šéfa, který vám leze na nervy.

• Jste naprosto svobodní a nezávislí.

Ne všechny uvedené výhody platí u všech společností referenčního marketingu, a proto si přečtěte další text, kde vás seznámím s tím, podle čeho vybírat.

 

Vlastnosti referenčního marketingu, které nechtějte

Vybrat si vhodného partnera pro své podnikání není vůbec jednoduché. Proto je zde seznam toho, co rozhodně nechtějte.

Nechtějte

• Firmu novou a bez historie. 95 % firem totiž po pár letech končí a vaše pracně vybudovaná síť je na vás akorát tak naštvaná, ale jinak zcela k ničemu. Prostudujte si nabídky některých firem doporučovaných na různých fórech a ověřte si, že odkazované weby ještě po pár letech existují. Je to jako s každým jiným podnikáním, kde nové firmy často záhy zmizí. Proto nedejte na prohlášení o tom, jak je skvělé, že teprve začínají. Ponese to spoustu problémů a již zmíněné riziko zániku. Pokud jde o neznámou firmu a neumíte si ji spolehlivě ověřit, zbytečně riskujete svůj čas, případně i peníze.

• Doplňky výživy dodávané firmou bez dlouhé historie mohou dokonce vyvolat zdravotní problémy. Takové jsou zkušenosti některých zákazníků. Proto je výborné spolupracovat s takovou firmou, kde jsou produkty bezpečně vyzkoušené po desítky let.

• Prodejní systém se zázračnými výrobky, založený na tom, že jediná rostlina vyléčí vlastně všechny nemoci. Takže by vlastně stačilo mít rostlinku doma v květináči, zalévat a občas si přikousnout. Pokud by předmětem nabídky byly sazeničky v květináči, proč ne. Ale tak tomu není.

• Omezení výplat výkonnostních odměn šířkou nebo hloubkou sítě. Pokud se tedy jedná o víceúrovňový a ne jednoúrovňový referenční marketing. Vždyť vše, co pod váma vznikne, co vytvoříte, je přece vaše zásluha a pokud je u výrobku dostatečná marže, není k omezení jiný důvod než chamtivost mateřské firmy.

• Systém, kde jste příliš omezeni teritoriem. Lépe se vám podniká na trhu s dvěma sty milióny obyvatel než na českém pískovišti s deseti miliony obyvateli.

• V žádném případě pro spolupráci nechtějte finanční či pojišťovací firmu pro vysokou rizikovost. Znám lidi, co se kvůli takovému podnikání raději přestěhovali, neboť přispěli k počátku finančního krachu svých sousedů a známých. Někteří lidé si budou půjčovat peníze a utrácet je donekonečna, když vidí, že je někdo ochotný jim ještě něco půjčit. Přitom vůbec nemyslí na nutnost splácení. Za viníka pak nepovažují sebe, ale vás, kteří jste jim finanční produkt nabídli. Finanční nebo pojišťovací referenční marketing vás dokonce může dostat do dluhů. Za uzavřené smlouvy dostanete provize. Pokud je utratíte a někdo pak přestane platit nebo zruší smlouvu, máte povinnost provize vrátit. Když pak nemáte vytvořený finanční polštář, třeba ve formě ještě nevyplacených provizí, máte na krku velký problém. Neplatí to samozřejmě o všech firmách.

• Škrtněte i realitní činnost pro její náročnost. Je těžké proniknout do všech tajů realitního byznysu. Hledejte něco dosažitelné každému, co zvládne každý, abyste mohli vytvořit síť. Nejde o krátkodobé zisky, ale o vytvoření dlouhodobých příjmů.

• Letadlo, tedy zneužití principu víceúrovňového marketingu k podvodu, kde zaplatíte nehorázný vstupní poplatek, např. za certifikát k části zlatého pokladu, k diamantům nebo za jinou bezcennou pohádku. Provize musí vycházet z prodeje opravdového zboží, ne z náboru členů sítě a z pocitu, jak velký kus zlata vám patří, přičemž jediné, co máte, je bezcenný papír firmy, která časem zmizí. Jako to bylo třeba kdysi v případě pěstování žížal se zaručeným výkupem. Výkup se prostě nekonal a radost nakonec kromě podvodníků měli snad jen kosi.

• Nechtějte samozřejmě ani jiný očividný podvod. Podvod stejný jako falešný zaměstnanec vodárny nebo elektrozávodu. Vodárny pak díky podvodníkům mají potíže s odečtem vodoměrů v bytech. V případě referenčního marketingu mají zas lidé problém pochopit, že jde jen o zcela legální alternativní formu distribuce zboží. Lidé si na základě zkušeností s podvodníky utvářejí unáhlený názor a nerozlišují, že to jen podvodníci využili systém.

• Systém, kde pro vstup musíte udělat povinný, většinou hodně velký nákup.

• Tajuplnou firmu plnou záhad a nejasností.

• Systém, kde abyste dostali své odměny, musíte každý měsíc dělat povinné minimální nákupy. Vznikají tak plné sklepy a garáže zboží a zadlužení nešťastníci.

• Systém s úzkým omezeným sortimentem. Je lépe si moci vybrat z širší nabídky.

• Firmu s nerozšiřujícím se sortimentem.

• Systém s nejasnými pravidly odměňování.

• Systém, který dává svým distributorům nerovné podmínky; tedy že kdo na to má, může si třeba pořídit stánek v marketu či prodejnu s jejich sortimentem.

• Nuceně „sektářský“ systém. Zmanipulovaní distributoři, aby si nepřipadali méněcenní, nakupují a nakupují. Takové případy někdy končí až tragicky.

• Špatný systém záruk na zboží, kde byste za kvalitu zboží ručili vy, namísto zastřešující firmy.

Co tedy nakonec vybrat?

 

Cashflow kvadrant = proč je někdo bohatý a jiný chudý

V poslední době ceny neustále rostou, možností, za co utrácet, přitom pořád přibývá a reálné mzdy stagnují. Většina z nás se pak nachází v jedné ze dvou situací:

Buď máme dost peněz, ale nemáme čas, abychom si svých příjmů užili anebo máme spoustu času, ale nemáme peníze, abychom mohli dělat to, co bychom dělat chtěli.

Vzniká tak jakási novodobá nesvoboda člověka závislostí na penězích. Ne na těch, které máme, ale na těch, které nám chybí. Člověk zkrátka nemůže žít naplno a užít si svůj vysněný životní styl.

Jedinou možnou svobodou, která z toho vyplývá, je pak svoboda finanční. Tedy situace, kdy máte jak dostatek peněz, tak dostatek času na život podle svých představ.

Tento požadavek splňuje pouze situace, kdy máte pasivní příjem. To je příjem, při němž nemusíte sami vyměňovat svůj čas za peníze, ale plyne vám z vlastnictví aktiv. Co to je pasivní příjem a aktiva, velmi dobře vysvětlují knihy jednoho z nejlepších učitelů kapitalismu Roberta Kiyosakiyho, Bohatý táta, chudý táta a jeho další kniha Cashflow kvadrant. Na uvedených odkazech najdete recenze obou knih. Obě tyto knihy by měly být dnes povinnou četbou ve školách. Ale nejsou. Ze škol pak, bohužel, vycházíme finančně zcela negramotní.

Na levé straně Kiyosakiyho cashflow kvadrantu jsou zaměstnanci a osoby samostatně výdělečně činné a na pravé straně jsou majitelé podniků a investoři. Levá strana vyměňuje svůj čas za peníze. Příjmy jsou zde omezeny časem. Člověk zde nemá absolutně žádnou jistotu. Zaměstnance mohou vyhodit z práce. Živnostník může snadno přijít úplně o všechno.

Na pravé straně kvadrantu pracují pro majitele podniků zaměstnanci a pro investory peníze. Jejich příjem je neomezený. Může být navyšován počet zaměstnanců nebo množství investovaných peněz. Podnikatelé a investoři sami rozhodují, v čem a jak budou podnikat a do čeho a jak budou investovat. Mají 100% kontrolu nad svými příjmy.

V Kiyosakiyho knihách se dozvíte, proč je někdo bohatý a někdo chudý. Normální člověk si svá pasiva (auto, byt, dovolené) kupuje ze svých aktivních příjmů. Bohatě myslící člověk naproti tomu použije nejdříve peníze z aktivního příjmu na vybudování aktiv. Aktiva mu pak generují finanční tok a teprve za tyto peníze kupuje svá pasiva. To mu dovoluje stále více bohatnout.

Chudí lidé pracují pro peníze. Bohatí za sebe nechávají pracovat peníze.

Drtivá většina lidí se propracuje životem k nízkému důchodu, aniž pochopí, že cílem kapitalismu je vybudovat si postupně svůj vlastní pasivní příjem. To může někomu trvat deset, dvacet či třicet let a většina lidí toho nedosáhne nikdy. Existuje ale přesto možnost, jak chytrou prací dosáhnout pasivního příjmu mnohem dříve.

Kudy vede cesta?

Víte, že k doplňkovému i pasivnímu příjmu a také k budoucnosti vede cesta přes vaše sny a cíle?

 

Co mají sny společného s marketingem?

Úspěch versus neúspěch

Hlavní rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným člověkem jsou sny a cíle. Sny a cíle vytvářejí proud energie, která vás vede k jejich uskutečnění. Máte své sny? Průměrný člověk přijde z práce a než jde spát, dívá se na televizi na sny někoho jiného. Člověk, který nemá sny, vize a cíle, nemá důvod jít vpřed. Propluje životem ovládán okolnostmi. Proto, pokud sny nemáte, vybudujte si své nové sny a začněte si je plnit! Vaše motivace musí vycházet zevnitř, ne přicházet zvenku. Jinak nevydrží.

Rozhodně úspěch nezáleží na tom, jakou školu jste vystudovali. Musíte mít jasno, co chcete, abyste toho dosáhli. Sepište si písemný seznam cílů. Sepsání cílů má vědecky prokázané účinky pro jejich splnění prostřednictvím vaší podvědomé mysli.

Budujte své sny. Denně něco udělejte pro své sny. Krůček po krůčku. Nedostatek aktivity je pouze nedostatkem snů. Nebo víry, že se ten sen dá uskutečnit. Sny se plní; pokud děláte všechno pro to, aby se splnily.

Pokud máte sen, potom vždycky, po každém částečném neúspěchu, po každém pádu, se znovu zvednete a jdete pořád dál.

Jaké jsou vaše sny?

Jak by se vám líbilo bydlet v domě postaveném podle vašich vlastních představ?

Nemuset na své bydlení splácet hypotéku?

Bydlet v domě vybaveném nábytkem a zařízením podle chuti a bez toho, abyste se při jeho výběru museli finančně omezovat?

Moci svým dětem poskytnout to, co jste si vy sami nemohli v jejich věku dovolit?

Moci svým dětem dokázat sami poskytovat finanční vzdělání, které školy zatím neučí?

Líbilo by se vám užívat si všech skvělých možností, které vám život nabízí?

Mít na to svobodně cestovat po světě a trávit dovolené tam, kde se vám líbí?

Chtěli byste nemít strach ze ztráty zaměstnání nebo jiného zdroje obživy?

Rádi byste prostě jen vydělávali nějaké peníze navíc?

Chtěli byste mít svoji vlastní firmu, mít ekonomickou svobodu a být finanční nezávislí?

Chtěli byste mít více času, který byste mohli strávit s rodinou?

Pokud již jste podnikatel:

Líbilo by se vám nemít strach z nemoci, kdy se vaše příjmy zcela zastaví?

Nemít strach z toho, že vedle vašeho obchodu vyroste supermarket se zcela stejným sortimentem?

Chtěli byste namísto obchodu, který vás v podstatě vlastní a vězní, mít obchod, který vlastníte skutečně vy?

Nenechávejte kolem sebe příležitosti projít bez povšimnutí.
Neúspěšní lidé vidí v každé příležitosti problém.
Úspěšní lidé vidí v každém problému příležitost.

Cesta k vašim snům

Pokud byste si chtěli splnit své sny a cíle, víte, jaké máte klíče k úspěchu?

 

Klíče k úspěchu

Myšlení

Díky snům dokážete změnit své myšlení. A změna myšlení, pokud ne přímo sny, ta je prvním klíčem k úspěchu. Jsme produktem svých myšlenek! Pokud úspěchu chcete opravdu dosáhnout, pak určitě začněte čtením knihy Tajemství úspěchu, kterou napsal před mnoha lety Earl Nightingale. Pokud správně pochopíte všechno, co vám chce autor říct, nebude už váš život stejný jako dřív. Pokud dáte sami sobě závazek, že uděláte všechno, co je potřeba na cestě k cíli, pak se vám vaše sny splní.

Čas

Druhým klíčem k úspěchu je způsob, jak nakládáte se svým volným časem. Tedy zda tento čas jen spotřebujete nebo svůj čas užitečně investujete. Je to čas po příchodu ze zaměstnání, který rozhodne o vaší budoucnosti. Chcete vědět, jak můžete velmi snadno získat velkou spoustu času? Vyhoďte televizi! Ne proto, že by vaš televize už dosloužila nebo abyste ušetřili televizní poplatky, ale proto, že televize krade váš čas a negativně otravuje vaše myšlení! Díky získanému času toho najednou stihnete spoustu dokázat. Udělejte to. Časový zisk je obrovský.

Vždy si udělejte čas na to, co opravdu chcete. Právě k tomu máte sepsané cíle. Až si najdete čas, jste v půli cesty k úspěchům v podnikání. Chodíte denně do práce? Tak dělejte denně i svůj byznys!

Klíčem k vytváření bohatství nemůže být vytváření více času, protože to prostě nejde. Klíčem je plné využití veškerého času, který máte k dispozici.

Duplikace

Třetím klíčem k úspěchu je duplikace. Od narození kopírujeme chování lidí kolem sebe, takže všechno to, co umíme, jsme od někoho okopírovali. Byli jsme ovlivněni názory, znalostmi a dovednostmi svého okolí. Rodiny, přátel, školy, kolegů v zaměstnání a také sdělovacích médií. Chováte se podle toho, v jakém prostředí jste vyrostli.

Chcete-li zbohatnout, najděte někoho, kdo vydělává hodně peněz a dělejte to, co on.
J. Paul Getty

Bez ohledu na velikost vašeho úsilí, vaše výsledky budou vždy odpovídat vašim získaným vzorcům myšlení, tedy vašemu prostředí. Bez změny myšlení a získání nových znalostí každou svojí aktivitou pouze kopírujete neúspěch. Naučte se duplikovat úspěch! Učte učitele učit učitele učit.

Existuje podnikání, kde to jde snadno. Na duplikaci úspěchu je totiž založeno. Je to referenční marketing.

Znalosti

Čtvrtým klíčem k úspěchu je získání znalostí a dovedností. Potřebné dovednosti lze učením získat. Chápete, že je důležité se stále učit? Máte nyní někoho z pravé strany cashflow kvadrantu, kdo by vás učil, jak se dopracovat na pravou stranu kvadrantu? Ne? Pak čtěte dále.

Buďte velmi opatrní na to, od koho se budete učit a od koho si necháte radit!

NIKDY, opravdu nikdy se o podnikání neraďte s někým, kdo v něm neuspěl. Takový člověk vám neřekne, že podnikání je dobré. Řekne vám, že to nefunguje. To proto, že sám neuspěl. Ve skutečnosti tomu ale nejspíš ani nedal šanci na úspěch. Buď neměl potřebné znalosti nebo se příliš brzy vzdal. Pravděpodobně ale ani NEZAČAL. Uvažujte logicky - pokud lidé nic nevědí, nemohou vám nic rozumného říci. Chcete názory a domněnky nebo fakta?

Nebo snad chcete být na mizině? Pokud ano, pak si tedy najděte někoho, kdo už je na mizině a od něj se naučte všechno, co on ví.

Říká se, že příjem každého člověka odpovídá průměru příjmů okruhu pěti jemu nejbližších osob. To samé platí o názorech, vztazích a o zdraví. Dejte si velký pozor na to, s kým trávíte čas. Mám pro vás ale velmi dobrou zprávu: tento průměr můžete vylepšit vzdělávacími knihami, případně nahrávkami.

Vytrvalost

Pokud chcete dosáhnout opravdu výrazných úspěchů, pak je to, co potřebujete, vytrvalost. Musíte vytrvale opakovat činnosti, které vám přinášejí výsledky a vyloučit činnosti, které výsledky nepřinesly. Člověk nemusí být chytrý, mít mnoho znalostí anebo talent pro to, aby uspěl. Musí jen dokázat nepřestat při prvním zklamání a neúspěchu a vytrvale zkoušet další možnosti.

Myslíte si, že když si dva lidé pořídí rotoped, aby zhubnuli, ale zhubne jen ten první, že rotoped toho druhého byl vadný? Ne. Ten jen nevytrval v jeho používání. Proto nezhubnul.

Spousta lidí, kteří se pustí do nějakého podnikání, toho při prvním neúspěchu nechá. Stačí si ale jen uvědomit, že opravdu ne každý to bude chtít dělat, ať už z důvodu předsudků nebo jakýchkoli jiných. Je pravda, že pokud nebudete nic dělat, neuděláte chybu. Ale také ničeho nedosáhnete. Je to opravdu to, co byste chtěli? Ničeho nedosáhnout? Začněte dělat chyby a úspěch přijde. Toto je pravá podstata rčení: "Chybami se člověk učí."

Činnost

Četli jste Kiyosakiho knihy? Možná vám při čtení došlo, že školní systém je tu k tomu, aby vyráběl poslušné zaměstnance a poslušné občany. Ne podnikatele nebo milionáře. Co z toho také plyne? Mnoho lidí si tak váží svého skvělého školního vzdělání, že nikdy nezačali podnikat. Proto někteří největší světoví miliardáři školy nedostudovali. Dali přednost činnosti před dalším akademickým vzděláváním. Činnost, to je to nejlepší školení, které si můžete dopřát.

Nezapomínejte, že činnost se vyplácí více než studium. Jsou snad vědomosti důležitější než výsledky? Ne. Potkáte v životě spoustu studovaných mudrců, kteří na vás udělají dojem svými znalostmi, ale pak zjistíte, že vlastně ničeho nedosáhli. Chybělo jim využití znalostí v praxi. A pak potkáte několik velmi úspěšných lidí, které byste ani náhodou neoznačili za intelektuály. Zjistíte, že tito lidé opakovali to málo, co skutečně uměli a dosáhli s tím skvělých úspěchů.

Vědomosti můžete snadno získat, ale pro výsledky budete muset vynaložit práci. Znalosti bez činnosti vám nejsou k ničemu. Znám i příklady, kdy se lidé schovávají za aktivitou získávání vědomostí, aby se vyhnuli činnostem skutečně přinášejícím výsledky.

Studovat, jakým způsobem se svým podnikáním snadno začít, můžete v knihách.

 

Z jaké literatury můžete čerpat?

Síla profesionálních spotřebitelů

Vedlejší příjem, založený na tzv. profesionálním spotřebitelství, rozebírá ve svém knižním bestselleru Síla profesionálních spotřebitelů její autor, Dr. Bill Quain. Učí nás, jak nakupovat ne levně, ale chytře. Tedy tak, aby vám vaše nákupy začaly postupem času vydělávat a abyste si místo druhořadého levného zboží nakupovali za velkoobchodní cenu prvotřídní značkové zboží. Tím, že budete skvělé zboží dále doporučovat, získáte postupem času neustále sílící zdroj vedlejšího příjmu. A tím, že zboží budete sami používat, se vyhnete mnoha nemocem a prodloužíte si život.

V tomto podnikání využijete kapitál, jímž jsou peníze lidmi neustále vydávané za nutně nakupované spotřební zboží. Celá vaše činnost se dá stručně shrnout tak, že zboží běžně používáte, že se učíte a se získanými vědomosti a dovednosti pak seznamujete další lidi ve svém okolí. A dostáváte za to zaplaceno.

Vaše domácnost je váš zlatý důl

Další knihou, která se zabývá stejným tématem z jiného úhlu, je kniha Steva Pricea, Vaše domácnost je váš zlatý důl. Autor v knize odkrývá kapitál, jímž jsou peníze neustále vydávané za nutné spotřební zboží, které všichni nakupujeme; dnes většinou v síťových supermarketech.

Lidé, než aby se snažili tohoto kapitálu pravidelných výdajů domácností využít, raději sázejí do loterie a doufají ve výhru, tedy ve velmi nepravděpodobný zázrak. Autor knihy to přirovnává ke zlaté horečce na americkém západě, na níž zbohatl jeden z tisíců zlatokopů, zatímco mnohem víc jich přišlo o život. Kdo se ale ke svému zlatu celkem bezpečně dostal, byli obchodníci, kteří zlatokopům prodávali nezbytné životní a pracovní potřeby.

Proč myslíte, že obchodní řetězce jsou schopné poskytnout tak bombastické slevy při výprodejích? Dělají to proto, aby prodělaly? Nebo opravdu věříte ve vyprazdňování skladů? Oni pořád ještě vydělají! Výrobní cena spousty výrobků je pouze malá část maloobchodní prodejní ceny. Většinu ceny tedy u běžného zboží netvoří výrobní náklady. Ani náhodou. Řetězce tlačí výrobce do minimálních cen. Výrobce, aby v takovém systému vůbec přežil, je tak nucen výrobu co nejvíce šidit, aby mohl dál prodávat v marketu. Výsledkem je levné, ale méně kvalitní zboží. Jako příklad takového řetězce je v knize uváděn největší světový obchodní řetězec Wal-mart.

Proč myslíte, že dnes jíte naprosté šunty, které by dřív vůbec nesplňovaly normy pro potraviny? Proč se jako sladidla užívá sloučenin, které byly vyvinuty jako bojové chemické látky?

Ceny zboží navyšují především náklady distribuce připadající na mnoho stupňů logistického a obchodního řetězce a dále reklama, připadající na každý tento stupeň. Tento klasický obchodní řetězec byl již vysvětlen v příběhu mandarinek. Přitom některé články tohoto řetězce stejně tak jako výrobce kvůli nutným vysokým nákladům bojují o přežití. Této znalosti můžete vy sami chytře využít tím, že převezmete část příjmů zkráceného obchodního řetězce.

V poslední třetině Priceovy knihy je čtenáři odhaleno, jak si každý soudný člověk může pořídit svůj vlastní wal-mart beze zdí a téměř bez nákladů. Proč umožnit někomu jinému, aby profitoval na tom, co můžete vy sami chytře využít?

Řešení se jmenuje referenční marketing, známý také pod názvy síťový marketing, interaktivní marketing nebo marketing osobního doporučení. Pokud má více úrovní, z nichž vám plynou příjmy, pak je známý jako víceúrovňový marketing, nebo-li Multi-level-marketing (bývá často označován zkratkou MLM). Jde o desítkami let ověřený koncept, který přesto dosud využívá relativně málo lidí a zajímavější začíná být opět až nyní s rozšiřováním internetu do všech domácností.

V závěru Priceovy knihy je příznačně uvedena legenda prubířského kamene, tedy kamene, při jehož dotyku se věci mění ve zlato. Tak, jako byl bezmyšlenkovitě zahozen prubířský kámen do moře, tak mnoho lidí zahodí svou největší příležitost, kterou v životě potkají. Buď ji nevyužijí, protože ji nevidí, nevěří jí nebo se jí bojí. Někteří lidé se své největší příležitosti dokonce vysmějí, aniž by ji prozkoumali a pochopili. Mají pak pocit, že zvítězili.

Duplikování v marketingu 101

Tato útlá knížečka, kterou napsal Burke Hedges a vydal ji InterNET Services Corporation a jejíž přečtení nezabere více než dvě hodiny času, se řadí mezi ty knihy, které vám pomohou otevřít v mnohém oči a změnit svůj život k lepšímu. Pro její představení vám předkládám krátký příběh jednoho starého obchodníka, který dal do výlohy svého obchodu stojací hodiny. Několik let obchodník pozoroval dobře vyhlížejícího pána, který procházel kolem obchodu každý den v poledne, zastavil se u výlohy obchodu, vytáhl své kapesní hodinky a pečlivě si srovnal čas.

Jednoho dne dosáhla obchodníkova zvědavost vrcholu. Když se pán zase zastavil před hodinami ve výloze, obchodník vyběhl z krámu a ptal se pána, proč si každý den seřizuje hodinky.

Pán se usmál a povídá: "Jsem předákem v městské pile. Každé odpoledne v pět hodin pouštím sirénu oznamující konec práce a chci, aby siréna houkala přesně včas."

Starý obchodník se na něho udiveně podíval a potom se dal do smíchu. Pán se zarazil a nazlobeně se zeptal: "Co je tady k smíchu?". "Omlouvám se", odpověděl obchodník, "nechtěl jsem vás urazit, ale musel jsem se smát. Víte, seřizuji tyto hodiny každý den v pět odpoledne podle vaší sirény!"

Tato historka je perfektní ilustrací špatného duplikování. My kopírujeme druhé, druzí kopírují nás a příliš často se domníváme, že lidé, které kopírujeme, mají pravdu. Většina lidí kopíruje dráhu zaměstnání, místo aby kopírovali dráhu vytváření bohatství. A o tom je tato kniha.

Na konci knihy je uveden pokus s bourovčíkem toulavým. Jeho housenky lezou jedna za druhou a když je spojíte do kruhu kolem misky plné žrádla, polezou tupě jedna za druhou, dokud vysílením a hlady nepojdou.

Rozhodněte se vystoupit z kruhu a přestat duplikovat ty, jejichž systém vás vede k dluhům a chudobě!

Byznys pro 21. století

Rozboru podnikatelské příležitosti síťového marketingu se věnuje i již dříve zmíněný Robert Kiyosaki ve vynikající knize Byznys pro 21. století. Přečtěte si recenzi i knihu a doporučujte ji dále, neboť Byznys pro 21. století jako jedna z knih v rukou vámi získaných lidí, vám vydělá spoustu peněz.

Jak autor v knize uvádí: ze všeho nejdůležitější je jít do akce. Převezměte odpovědnost za své finance - nebo si zvykněte na to, že budete po zbytek života poslouchat cizí rozkazy. Buď jste pánem svých peněz nebo jejich otrokem. Rozhodnutí je na vás.

Kniha představuje obchodní model síťového marketingu, kde nemusíte na rozjezd shánět peníze. Nemusíte vytvářet kapitál, abyste rozjeli svůj vlastní byznys, protože už ho za vás někdo vytvořil. Musíte ale svůj byznys rozvíjet a budovat. Ani tady bez práce nejsou koláče.

Donald Trump, realitní magnát, napsal:
"Všichni jsme v síťovém marketingu, jen nás za to neplatí."

Investování peněz není jediný způsob vytváření bohatství. Dalším je rozumné investování času. Nemáme totiž všichni stejně peněz, ale máme stejné množství času! Čas jsou peníze, ale jen tehdy, pokud je správně investován!

Jistě vás už zajímá, jakým způsobem v síťovém marketingu probíhá odměňování.

 

Příklad způsobu odměňování ve vícestupňovém marketingu

Nyní vám ukážu pouhé jednoduché příklady výpočtu měsíčních příjmů dle bodového zisku pro pochopení do začátků.

Základem je bodová tabulka odměn, která je u každé společnosti jiná. Všechny nákupy se převádějí na body, a to kvůli snazšímu přepočtu pro případ, že vaše síť sahá do zahraničí, kde je jiná měna.

Referenční marketing

Bodová tabulka odměn

21 % 10000 bodů
18 % 7000 bodů
15 % 4000 bodů
12 % 2400 bodů
9 % 1200 bodů
6 % 600 bodů
3 % 200 bodů


Principem výkonnostních odměn je postup po schodech bodové tabulky a vznikající rozdíl mezi vaším skupinovým hodnocením a skupinovým hodnocením vašich distributorů.

Na obrázku nahoře vidíte, že černý distributor má 100 bodů a jeho procentuelní výkonnostní odměna je tedy 0 %. Modrý distributor se svojí skupinou dosáhl 600 bodů a jeho skupina se dostane na 6 %. Žlutý distributor dosáhl se svou skupinou 4000 bodů a dostal se v tabulce odměn na 15 %. Pokud jste vy jako sponzor těchto distributorů dosáhli méně než 7000 bodů celkem a dostali se tak alespoň na 18 %, tedy v tomto konkrétním případě méně než 7000-4000-600-100, tedy méně než 2300 bodů vy sami, nemáte ze žlutého distributora žádnou odměnu. Ale na druhou stranu vás žlutý distributor vytáhl po schodech nahoru sebou, takže máte vyšší odměny z obratu zbývajících dvou distributorů a také z toho, co vy sami uděláte. Těch 2300 bodů můžete udělat buď maloobchodním prodejem výrobků nebo registrací dalších distributorů, kteří svými nákupy vytvoří další body.

Příklady

Řekněmě, že 1 bod odpovídá obchodnímu objemu 40 Kč. Tedy že za nákup zboží s velkoobchodní cenou přibližně 40 Kč bez DPH obdržíte 1 bod v bodovém hodnocení. Stejně tak potom lidé, které pro podnikání získáte.

Dále předpokládejme, že mezi doporučenou maloobchodní cenou a velkoobchodní cenou je rozdíl 30 %.

Příklad 1

Vezměte si nyní arch čistého papíru. Naučím vás vysvětlovat způsob výpočtu odměn. Doprostřed papíru si nakreslete kolečko velikosti mince. To jste vy. Pro zjednodušení si představte, že jste v tomto měsíci pro své zákazníky nakoupili zboží o obchodním objemu 8000 Kč, za něž na vašem bodovém hodnocení přibude 200 bodů. Ve skutečném obchodě se tyto hodnoty budou pohybovat oběma směry. Pokud máte toto zboží připraveno k prodeji za maloobchodní ceny, pak na něm vyděláte přibližně 2400 Kč, což odpovídá asi 30% rozdílu mezi maloobchodními a velkoobchodními cenami. Pokud je zboží určeno pro vaši domácnost, tak jste právě 2400 Kč ušetřili.

To ale není všechno. Když se podíváte do tabulky výše, vidíte, že 200 bodů je uvedeno za hodnotou 3 %. To znamená, že za nákup zboží s hodnotou 200 bodů obdržíte ještě výkonnostní odměnu 3 % z obchodního objemu. Což je 3 % z 8000 Kč a to je dalších 240 Kč. Celkem tedy 2400+240=2640 Kč.

Příklad 2

Teď si představte, že pro referenční marketing získáte další dva distributory, kteří v daném měsíci také každý nakoupí za 200 bodů. Skupinové hodnocení každého z vašich distributorů je 200 bodů. Nakreslete si dvě o málo menší kolečka pod to své a spojte je s tím svým kolečkem přímkami, jako byste chtěli kreslit atomovou strukturu molekuly. Celkem tedy vaše skupina získá 600 bodů. Tomu už v tabulce odpovídá 6 %. Každý z těchto distributorů získá výkonnostní odměnu 3 %, tedy 240 Kč, protože se dostal na 200 bodů.


Vy získáte výkonnostní odměnu, která je rozdílem vaší 6%ní úrovně z 600 bodů, tedy 600x40x0,06, to je 1440 Kč a od toho se odečte výkonnostní odměna obou distributorů, tedy 2x240 Kč. Po odečtení je vaše výkonnostní odměna 1440-480=960 Kč. Z distributorů tedy v tomto příkladě máte rozdíl mezi 6 a 3 %, tedy tři procenta jejich obchodního objemu. Váš výdělek v případě prodeje zboží za vašich 200 bodů je opět 2400 kč plus 960 kč odměna, celkem 3360 Kč.

Příklad 3

Představte si nyní, že budete pracovat více, déle nebo chytřeji a máte nyní už 6 distributorů, které jste osobně získali. Nakreslete si jedno kolečko vlevo od svého, jedno vpravo a dvě nahoře nad tím svým a opět je spojte se svým kolečkem. Nyní by to mělo vypadat jako květinka se šesti lístky. Vaše skupina má i s vámi 7 lidí po 200 bodech, součet skupiny je 1400 bodů. Když nahlédnete do tabulky, uvidíte, že jste se vy sami dostali na 9% úroveň a všichni vaši distributoři se dostali na 3 %. Ze všech vašich distributorů dostanete opět rozdíl mezi vašimi a jejich procenty, tedy 9-3=6 % z jejich nákupu, a to je tedy 6x8000x0,06=2880 Kč. K tomu si přičtete 9 % z vlastního nákupu, tedy 1x8000x0,09=720 Kč. Tedy výkonnostní odměna 720Kč+2880Kč=3600 Kč. Váš výdělek v případě prodeje zboží za vašich 200 bodů je opět 2400 Kč plus 3600 Kč vypočtená výkonnostní odměna, celkem 6000 Kč. To už je pěkný vedlejší příjem.

Příklad 4

Nyní si představte, že všech šest vašich distributorů zaregistruje pod sebe do další linie po třech nových distributorech. Nakreslete si ke každému další tři kolečka, tedy do kruhu kolem vás 18 nových ještě menších koleček. Kolečka pak spojíte čarami k vašim prvním šesti distributorům. Teď jste tu vy, plus šest vašich, plus 18 jejich distributorů. Celkem má vaše skupina 25 lidí a dostala se na 5000 bodů. Nyní už jste na 15% úrovni a vašich šest osobně registrovaných na 6% úrovni. Dokážete si nyní spočítat výdělek? Zkuste to! Mělo by vám vyjít 20880 Kč za tento měsíc, což je 250 560 Kč za rok. A to jste vy osobně nemuseli udělat o nic víc, než bylo uvedeno v předchozím třetím příkladě. Chytrý člověk ale víc udělá, protože ví, že jeho úspěch závisí na úspěchu celé jeho sítě.

21 %

Při dosažení úrovně 21 % většina lidí opouští své klasické zaměstnání a začíná se věnovat podnikání naplno. Dochází pak k rychlejšímu růstu jejich sítě.

Takto se vaše síť bude postupně rozrůstat všemi směry do nových úrovní. Ptáte se ale, co bude v okamžiku, až dosáhne některý distributor pod vámi na 21 %? Pak na vás čekají u dobré společnosti, která nemá omezení hloubkou nebo šířkou, další odměny. Navíc ti lidé, které jste získali a oni dosáhli na 21 %, se do podnikání vrhnou naplno a vy se můžete věnovat další větvi své sítě. A to je ta chytrá práce. Podpora vaší nejlepší větve až do okamžiku, kdy začne docházet jejímu samostatnému růstu.

Neutrácejte marně svůj čas!

Zapojte se do hledání své příležitosti.

 

Objevte svou příležitost!

Člověk se může samostatně živit téměř čímkoliv, co si zamane. A to opravdu nemusím mít žádné zvláštní schopnosti. Stačí se jen nebát a vždy vytrvat. Přesto většina lidí nikdy podnikat ani nezačne.

PŘÍLEŽITOST

Zdála se příliš dobrá na to, aby to mohla být pravda. Víte, co je na této příležitosti nejúžasnější?

NEMÁTE CO ZTRATIT
a přitom můžete získat všechno

Ano, už jste určitě znovu uhádli, že touto příležitostí je referenční marketing. Až se do toho pustíte, výsledky záleží jen na velikosti vašeho odhodlání. Není to o tom, jak přes noc zbohatnout. Je to o tom, dělat chytřeji to, co už stejně děláte a dostávat za to zaplaceno.

Podnikání, v němž i další lidé sázejí na vaši budoucnost a chtějí váš úspěch. Čím větší je váš úspěch, tím větší je úspěch jejich vlastní. Čím víc prosperujete vy, tím víc prosperují oni.

Vysvětlujte lidem, jak mohou snadno dosáhnout příjmů tím, co už stejně dělají.

„A co vy? Jaká je vaše práce?“

Nejdůležitější na tomto všem je ona příležitost. Příležitost, že se dostanete na pravou stranu cashflow kvadrantu. Příležitost, že pro vás po vybudování vaší sítě budou lidé pracovat v součtu desítky, stovky nebo dokonce tisíce hodin denně. A rádi. Příležitost, kterou v regálu supermarketu nenajdete, ale je přidanou hodnotou vašeho zboží.

Znáte tuto pohádku o Smolíčkovi?
Jezinky: "Klep, klep."
Smolíček: "Kdo je tam?"
Jezinky: "Příležitost. Otevři Smolíčku pacholíčku!"
Smolíček: "Neotevřu! Příležitost klepe jen jednou!"

 







Fotodoma

Svatební oznámení     Fotobanka     Recepty     Rostliny     Přírodní léčiva     Recenze a články
Knihy     Česká Republika     Česká příroda     Dolomity     Litva     Norsko     Polsko     Švédsko

Pokud najdete na stránce chybu, napište nám; rádi ji opravíme. Děkujeme.

Kontakty

Tyto stránky používají cookies pro sledování návštěvnosti a odhalení chyb stránek. Nastavení pro cookies si můžete změnit ve svém prohlížeči nebo ze stránek prostě odejít.