Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro internetový prodej svatebních oznámení

1. Dodavatel

Lydie Gigerichová - GIPA
Sidonie 157
763 34 Brumov-Bylnice 3

IČ 67513433
DIČ CZ6758170111
Dodavatel je plátce DPH.
Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku od 27.5.1999.

Telefon:
577 477 246

E-mail:
fotodoma@gmail.com


2. Objednávka

Objednávka svatebních oznámení, pozvánek ke svatebnímu stolu a jmenovek se uskutečňuje pomocí objednávkových formulářů umístěných na produktových stránkách Fotodoma.cz nebo e-mailem. Ve formuláři je potřeba vyplnit všechny požadované údaje. Objednávka se stává závazná po písemném (mailovém) schválení grafického návrhu tisku.

Dodavatel si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku nebo vyžadovat zálohu v plné výši objednávky předem, pokud usoudí, že se jedná o zákazníka se špatnou platební morálkou. U větších objednávek může být vyžadována zálohová platba.

Upozorňujeme, že zadní strany některých výrobků jsou potištěny označením výrobku a výrobce.

 

3. Cena

Všechny ceny na tomto webu jsou uváděny včetně DPH v současně platné sazbě 21 %. Ceny zůstávají v platnosti po celou dobu, kdy jsou zveřejněny na webových stránkách Fotodoma.cz. Přibližný základní výpočet celkové ceny poskytuje objednávkový formulář, kde však nejsou zohledněny příplatky za nestandardní požadavky zákazníka, např. při zadání více variant textu, za přítisk monogramů na přední část oznámení nebo pozvánek či za kompletaci svatebních oznámení. Konečná celková cena je sdělena zákazníkovi spolu s grafickým návrhem.
Celková cena se skládá z ceny produktu plus kompletace plus přítisk další strany za kus kráte počet kusů, z jednotlivých příprav tisku a z expedičních nákladů při platbě předem převodem na účet. Cena za svatební oznámení, pozvánky a jmenovky je uvedena na jednotlivých produktových stránkách a také v objednávkovém formuláři. Cena jednotlivých výrobků se liší pro produkty s tiskem a pro produkty bez tisku svatebního textu.

Svatební oznámení

Minimální množství pro objednání svatebních oznámení není u nás vyžadováno.
K celkové ceně svatebních oznámení s tiskem je připočítávána cena přípravy tisku 300 Kč pro každou jednotlivou textovou variantu svatebního oznámení. V předkalkulaci z objednávkového formuláře je započtena pouze jedna příprava k oznámením s tiskem. Další přípravy budou přičteny do konečného vyúčtování dle celkového počtu textových variant. V případě dotisku je předtisková příprava 100 Kč za textovou variantu.
Na přední stranu některých svatebních oznámení je možno natisknout text (monogramy, jména, datum svatby, ...) za příplatek 5 Kč na každé oznámení. Příplatek je k ceně připočten až v celkovém vyúčtováním. Tisk dovnitř oznámení je již obsažen v ceně oznámení s tiskem. U některých typů není přítisk na přední stranu z technologických důvodů možný.

Pozvánky

Pro pozvánky ke svatebnímu stolu není stanoveno minimální množství a lze je objednávat již od jednoho kusu. Ke každé pozvánce je dodávána také obálka odpovídající velikosti. Jedna příprava tisku pozvánek je zdarma, pokud jsou objednány spolu s potištěnými svatebními oznámeními. Příprava tisku 70 Kč se doplácí až k druhé a další variantě textu pozvánky.
Při samostatné objednávce pozvánek s tiskem bez svatebních oznámení je každá příprava tisku účtována jako u svatebních oznámení ve výši 300 Kč. Na přední stranu pozvánek je možno natisknout text (monogramy, jména, datum svatby, ...) za příplatek 3 Kč na každou pozvánku. Příplatek je k ceně pozvánky připočten až v celkovém vyúčtováním. Tisk dovnitř pozvánky je již obsažen v ceně pozvánky s tiskem.

Jmenovky

Cena s tiskem je účtována při potisku přední strany jmény svatebních hostů. Cena přípravy tisku jmenovek objednaných spolu se svatebními oznámeními je 0 Kč a není stanoveno žádné minimální množství.
Při samostatné objednávce jmenovek s tiskem bez svatebních oznámení s tiskem je jedna příprava tisku účtována ve výši 300 Kč.

Obálky

V ceně většiny svatebních oznámení a pozvánek jsou obálky příslušné velikosti, které nejsou opatřeny lepicí vrstvou, etuje nebo tubusy, vhodné především k osobnímu předání. Pouze u několika málo oznámení, které jsou určeny výhradně k osobnímu předání, obálka není.

Kompletace

Výrobky dodáváme nezkompletované z důvodu větší odolnosti vůči poškození při přepravě. Kompletaci svatebních oznámení je možno přiobjednat požadavkem v poznámce. Cena kompletace je za příplatek 5 Kč na jedno kompletované oznámení. Tento příplatek není zohledňován v předkalkulaci objednávkovým formulářem a je přičten k celkové ceně při konečné fakturaci.

Ostatní

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku nejsou účtovány.

Odsouhlasení ceny

Celková cena zakázky se všemi příplatky bude zákazníkovi sdělena spolu s grafickým návrhem a je nutno ji zákazníkem spolu s návrhem písemně (mailem) odsouhlasit. Teprve po schválení celkové ceny zakázky i grafického návrhu bude zahájena výroba.

 

4. Způsob úhrady

Úhradu ceny je možno provést dobírkou nebo předem bankovním převodem či vkladem na účet do banky. Od data 1. 3. 2017 již nebudeme přijímat platby v hotovosti ani ve výjimečných případech.

Při platbě je nutno uvést přesně variabilní symbol, abychom platbu správně identifikovali. Vhodné je do poznámky pro příjemce uvést také jméno a příjmení kupujícího.

V případě, že kupující objednávku mailem zruší do 24 hodin od objednání nebo dříve než bude zakázka vytištěna, bude mu již uhrazená záloha vrácena zpět na účet. Po vytištění zakázky je již záloha nevratná.

Dodavatel je oprávněn bez udání důvodu požadovat úhradu kupní ceny zálohově před zpracováním objednávky.

 

5. Dodání

Zboží je zasíláno na dobírku prostřednictvím PPL na adresu uvedenou v objednávce. Oznámení odesíláme do 7 pracovních dnů od písemného schválení grafického návrhu a ceny zákazníkem a rychlost záleží na vytíženosti výroby. V případě probíhající dovolené ve výrobě je na tuto skutečnost na stránkách upozorňováno a dodací lhůta je delší.
Při převzetí zásilky kupující provede kontrolu neporušenosti zasílacího obalu. Pokud objeví poškození, sepíše s doručovatelkou protokol o poškození zásilky a provede kontrolu obsahu zásilky.

Expediční náklady

Pro dodání na adresu v České republice jsou účtované expediční náklady 150 Kč při úhradě předem převodem na účet nebo 250 Kč při úhradě dobírkou. Do zahraničí nezasíláme.

 

6. Vrácení zboží

U potištěných svatebních oznámení, pozvánek a jmenovek kupující nemá vzhledem k zakázkové výrobě zboží právo na jeho vrácení bez udání důvodu. Zákazník si zodpovídá za textovou správnost své objednávky.
Výroba se řídí dle podmínek zakázkové výroby. Jedná se o výrobky, vyráběné přímo na míru zákazníkovi, a to na základě §53 odst. 8, písmeno c, zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku. Jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Zákazník nemá právo od smlouvy odstoupit do 14ti dnů bez udání důvodu.
Při objednávce pouze nepotištěného zboží má zákazník na základě občanského zákoníku (§ 53 odst. 7) právo na vrácení zcela nepoškozeného zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho nákupu. Kupní cena, po odečtení expedičních výloh, bude zákazníkova vrácena na jeho účet do 30 dnů po vrácení zboží. Bude odečtena také cena poškozených kusů.
Ustanovení o možnosti vrácení zboží bez udání důvodu se netýká případu, kdy byl zákazníkovi předem zaslán bezplatně či úplatně vzorek zboží.

 

7. Reklamace

Zboží může být vráceno pouze po vzájemné dohodě s dodavatelem v případě uznané reklamace a to v nepoškozeném stavu, bez jakýchkoli známek užívání. Současně je třeba přiložit nákupní doklad a číslo účtu, na který se zákazníkovi vrátí uhrazená částka. Vrácení peněz probíhá pouze převodem na uvedený účet. Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od jejího obdržení. Kupující bude mailem informován o přijetí reklamace i o jejím vyřízení. Reklamované zboží musí být zasláno bez dobírky, jinak zásilka nebude přijata. Na vrácení peněz má dodavatel celkem 30 dní od uznání reklamace. Reklamační řízení není dodavatelem zpoplatněno ani v případě zamítnutí reklamace.

 

8. Odstoupení od smlouvy

Dodavatel má právo odstoupit od smlouvy, pokud se tak s kupujícím dohodne nebo pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Uhrazená záloha kupujícím je v případě neodebrání zboží a neuhrazení zůstatku ceny nevratná. V případě, že dodavatel není schopen požadovaný produkt dodat, má kupující právo odstoupit od smlouvy a uhrazená záloha mu bude v plné výši vrácena.

 

9. Závěrečné ustanovení

Závaznou objednávkou kupující souhlasí s obchodními podmínkami e-shopu Fotodoma.cz zveřejněnými v den odeslání objednávky.

 

 

Další informace mimo obchodních podmínek

Velmi podrobné informace jsou na rozcestníku Informace.

Jak vybírat

Na stránce Svatební oznámení si vyberte z náhledů svatební oznámení podle svých představ. Pod náhledem ihned vidíte kromě katalogového čísla oznámení také cenu za kus, a to jak bez potisku svatebním textem, tak cenu s tiskem vašeho textu. Klikněte pak na vybraný náhled a přejděte na produktovou stránku. Pokud se rozhodujete mezi několika typy oznámení, klikejte na náhledy kolečkem myši nebo před kliknutím vždy přidržte klávesu Ctrl. Každá produktová stránka se vám otevře v nové záložce, mezi nimiž nebude problém přepínat a učinit snáze konečné rozhodnutí.

Na produktové stránce uvidíte větší obrázek svatebního oznámení a v levém sloupci kompletní ceník včetně doplňků pro konkrétní typ oznámení.

Pro návrat z produktové stránky do katalogu klikněte na klávesu Backspace (doleva mířící šipka vpravo nahoře na klávesnici).

 

Jak objednávat

Pro objednání klikněte na modře zvýrazněný odkaz Objednávka v levém menu na produktové stránce nebo se přesuňte jen kousek níž pod hlavní obrázek na téže stránce pomocí kolečka myši nebo bočního posuvníku. Objednávka je celá umístěna na produktové stránce, proto se musíte nejdříve doklikat na produktovou stránku.

V objednávce vyplňte požadované počty kusů a zvolte, zda chcete produkty s tiskem nebo bez tisku. S tiskem znamená potištěné vaším vlastním svatebním textem. Volbu Bez tisku volí většinou agentury. Pokud vyplníte svatební text a poté zatrhnete Bez tisku, váš text nebude s objednávkou odeslán.
S tiskem  |  Bez t. - pokud chcete produkt potisknout, nechte zatrženo první kolečko
S tiskem  |  Bez t. - pokud chcete nepotištěný produkt, zatrhněte druhé kolečko
POZOR, u některých mobilních zařízení se může druhé kolečko přesunout až na další řádek, nenechte se zmást.
Pokud chcete kombinovat produkty s tiskem a bez tisku, nechejte zatrženo S tiskem, uveďte celkové množství kusů a rozdělení napište do kolonky Poznámky a specifická přání. Konečná cena bude účtována pro potištěné a nepotištěné kusy zvlášť.

Dále vyplňte všechny textové kolonky. Pokud některý údaj nechcete vyplnit, napište do kolonky písmeno x nebo pomlčku. Například, pokud nechcete uvádět adresy ženicha a nevěsty nebo motto. Pokud máte adresu společnou a chcete ji uvést pouze jednou, vyplňte ji jen u nevěsty a do kolonky Adresa ženicha napište Adresu pouze jednou. Adresa slouží pro zasílání blahopřání a darů novomanželům poštou, proto její neuvedení dobře zvažte. Číslo účtu, uvedené namísto adresy, by mohlo některé potenciální dárce odradit :-)

Svatební text si můžete vybrat a naprosto libovolně upravit z několika nabídnutých návrhů svatebních textů nebo napsat svůj vlastní zcela libovolný text. Pomůckou vám mohou být svatební texty na stránkách Mottak.cz. Na stejných stránkách najdete také svatební motta ve velmi obsáhlé sbírce. Všechny texty pocházejí od internetových fanoušků a nepřebíráme tedy žádnou zodpovědnost za jejich obsahovou a pravopisnou správnost. Texty můžete libovolně měnit, například pro svatební oznámení v minulém čase, a přizpůsobovat svým požadavkům a představám. Také u použitých citátů je na vás, zda text použijete beze změn či se změnou a zda uvedete autora citátu (většině autorů už to bude stejně lhostejné).

Pokud chcete více textových variant oznámení, vyplňte do počtu ks celkové množství a ke každé variantě textu napište, kolik jí chcete. Pro každou textovou variantu je účtována jedna příprava tisku. Alternativou pro ušetření přípravy k tisku je dvojjazyčné svatební oznámení, kde jsou texty napsány jako jedna varianta ve dvou různých jazycích. Pak ale oznámení musí být dostatečně velké, aby texty byly dobře čitelné.

Můžete si vybrat typ písma i jeho barvu nebo obojí nechat na grafikovi. Doporučuji ještě před objednáváním písmo nebo kombinaci písem vybrat na stránce Písma, kterou najdete na webu Sedef.cz, kde jsou také nabízena některá tato svatební oznámení. Kliknutím na odkaz vybrat typ písma ze vzorníku v objednávkovém formuláři se vám otevře nabídka, v níž svou volbu písma potvrdíte do objednávky.

Pokud nenajdete v nabídce požadovanou barvu písma, napište nám do poznámky její tzv. hexa kód nebo hodnoty CMYK. Barvy lze zcela libovolně kombinovat. Ne všechny barvy však lze věrně vytisknout, což se týká především některých pastelových odstínů. Netiskneme zlatě, stříbrně ani bíle. Potisk je uskutečňován technologií tuhých inkoustů. Výhodou z toho plynoucí je, že potisk není rozpitý do materiálu, jako u tisku tekutými inkousty na levných inkoustových tiskárnách.

Nestandardně zvolené písmo nebo kombinaci písem a také jiné než nabízené barvy nebo kombinace dvou či více barev vepište do kolonky Poznámky a specifická přání.

Nakonec vyplňte všechny kontaktní údaje, zaškrtněte souhlas s obchodními podmínkami a klikněte na DOKONČIT OBJEDNÁVKU. Pokud jste něco důležitého vyplnit zapomněli, formulář vás upozorní nebo se vám ozveme my. Zkontrolujte tedy pro jistotu ještě jednou vaši emailovou adresu a telefonní číslo, zda jsou vyplněny správně. Kopie objednávky by měla do několika minut po odeslání být doručena také do vaší mailové schránky. Pokud ne, zkontrolujte znovu svou do formuláře zadanou mailovou adresu.

Při objednávání využijte telefonickou podporu na čísle 577 477 246.

 

Minimální množství

Pro svatební oznámení, pozvánky ke svatebnímu stolu a jmenovky není minimální množství stanoveno a lze je objednávat již od jednoho kusu. Pro každou textovou variantu svatebních oznámení a každou další variantu pozvánek je zvlášť účtována příprava tisku.

 

Dodací lhůta

Expedice zakázek probíhá do sedmi pracovních dnů po vašem písemném schválení grafického návrhu a odsouhlasení celkové ceny. Hotová svatební oznámení odesíláme PPL, výjimečně Českou poštou.

 

Grafický návrh

Grafický návrh vámi zadaných textů zpracujeme a zašleme vám mailem do tří dnů od přijetí objednávky. Pokud jste s ním spokojeni, nezapomeňte grafický návrh co nejdříve písemně schválit, a to vždy jako odpověď na došlý návrh. Jen tak lze předejít případnému omylu. Bez předchozího odsouhlasení grafického návrhu a celkové ceny zakázku netiskneme. Uvědomte si prosím, že nevíme, zda chcete návrh ještě s někým probrat, nechat text pravopisně zkontrolovat nebo že jste jen zapomněli.

Neznáme také vaše záměry a často se stává, že zákazník chce v textu použít místní nářečí nebo slova či obraty vlastní komunity (např. motorkářské aj.). Pokud bychom tyto, z našeho hlediska pravopisné chyby odstranili, bude text špatně. Proto je správnost textu zcela ve vašich rukou. Pokud si ale nějaké chyby všimneme, samozřejmě vás na ni upozorníme a je na vás, kterou variantu zvolíte. U grafického návrhu tedy zkontrolujte nejen grafické vyznění, ale také textovou či z vašeho hlediska gramatickou správnost. Pokud si nejste jistí, konzultujte text třeba se svým učitelem českého jazyka. Bude jistě rád, že jste si na něj po letech vzpomněli. Doporučujeme číst text písmeno po písmenu, zda jste neudělali překlep nebo hrubku. Častou chybou bývá nenapsané písmeno, většinou vinou něčeho navíc pod některou klávesou počítače. Tam, kde chcete udělat čárku, udělejte ji, ať už nad písmenem nebo ve větě. Grafik vaše texty zkopíruje z objednávky a nepřepisuje je, aby byla vyloučena možnost vzniku chyby u něj.

Spolu s grafickým návrhem vám bude zaslána celková cena zakázky se všemi příplatky a je nutno ji spolu s návrhem písemně (mailem) odsouhlasit. Teprve po schválení celkové ceny i grafického návrhu bude zahájena výroba. Na to nezapomínejte, zvláště pokud spěcháte.

 

Příprava tisku

Příprava tisku svatebního oznámení zahrnuje z jedné části studiové práce, tedy grafický návrh textu a z druhé náklady na seřízení tiskového stroje. Je počítána pro každou jednotlivou verzi textu ve výši 300 Kč včetně DPH u svatebního oznámení. V předkalkulaci z formuláře je započtena pouze jedna příprava, ostatní se objeví až v celkové konečné ceně dle počtu textových variant.

V případě dotisku oznámení beze změn je účtována již jen příprava na seřízení tiskového stroje ve výši 100 Kč na textovou variantu.

Jedna příprava tisku pozvánek k objednávce potištěných svatebních oznámení je zdarma. Příprava 70 Kč se doplácí až k druhé a další variantě textu. K objednávce pozvánek bez svatebních oznámení je cena přípravy 300 Kč.

Cena přípravy tisku jmenovek je u nás 0 Kč. K samostatné objednávce jmenovek s tiskem je cena přípravy 300 Kč.

 

Podpora na telefonu 577 477 246

Každý den je vám v časech uvedených v levém menu k dispozici telefonická podpora. Svatební oznámení online u nás neznamená, že jste odkázáni jen sami na sebe.
Volejte v případě jakýchkoli nejasností při vybírání nebo při vyplňování objednávkového formuláře. Volejte také, pokud vám do tří dnů od objednání nepřijde grafický návrh potisku svatebních oznámení.
Některé odpovědi na vaše otázky hledejte nejdříve na této stránce nebo v obchodních podmínkách, poslouží vám také stránky kontakty a písma. Ostatní informace, pokud je nenajdete ani na produktové stránce, vám rádi poskytneme telefonicky nebo mailem.
Jsme opravdu rádi, když nám zavoláte. Pomáháte nám tak s doplňováním informací a také s úpravou našich nejednoznačných formulací. Neustále pracujeme na zlepšování informační hodnoty těchto stránek, abyste zde našli odpovědi na všechny své otázky. Pokud jste nenašli, ptejte se, jsme tu pro vás. Volejte denně, často jsme vám k dispozici i mimo uvedenou dobu.

 

Jazykové verze

Komunikujeme v češtině, přesto jazykové verze běžně děláme. Pro každou jazykovou verzi je však zvlášť účtována příprava tisku. Ne všechny typy písem, které máme k dispozici, obsahují všechny znaky, proto je občas nutný kompromis a vždy je nutná pečlivá kontrola grafického návrhu z vaší strany. Překlady neděláme, je nutno dodat již přeložený text v prosté textové podobě, ne jako přílohu mailu. Podklady v pdf nepřijímáme.

 

Zahraničí

Zakázky zasíláme pouze do České republiky.

 

Přiobjednávka

Svatební oznámení lze přiobjednat do dvou měsíců po uskutečnění zakázky. Po tomto termínu mohou být předchozí přípravy již vymazány. Pokud je vše beze změn a předchozí příprava je archivována, platí se příprava k tisku jen 100 Kč za textovou variantu, přiobjednané zboží a expediční náklady.

 

Vzorky oznámení

Vzorek svatebního oznámení vám na adresu v ČR pošleme zdarma, pouze pokud máme k dispozici nepoužitelný kus. Jako vzorky zdarma posíláme při dopravě, výrobě nebo zkušebním tisku poškozené kusy. Pro představu o použitém materiálu a jeho povrchové úpravě perletí by to mělo stačit a v nabídce vzorů se opakují stejné materiály a povrchy. Uspořádání výzdoby vidíte na fotografiích na webu.

Pokud u daného vzoru svatebního oznámení žádný poškozený kus k dispozici nemáme, vzorek neposíláme. Důvodem je zachování cen zboží na stávající úrovni. Můžeme Vám zaslat také vzorek perleťového papíru, pokud je vyhlédnuté oznámení ze stejného materiálu.

POZOR! O vzorek si napište až v okamžiku, když budete chtít opravdu objednávat tisk svatebních oznámení, protože v té chvíli může již být jiná skladba sortimentu a Vámi vyhlédnutý vzor může být vyprodán nebo na skladě v množství menším, než potřebujete. Téměř každý týden svatební sezóny se některý vzor oznámení dostává skladem pod kritické množství.

 

Změna oznámení

Veškeré tiskoviny jsou již předem vyrobeny a nelze u nich provést změnu barevnosti, velikosti nebo provedení. Vybírat lze tedy pouze barvy textu a druh písma, provedení oznámení je pouze dle obrázků. Stejně tak pozvánky, jmenovky a obálky.

 

Obálky

Ke každému svatebnímu oznámení a také k pozvánkám ke svatebnímu stolu je dodávána jedna obálka, etuje či tubus pro osobní předání příslušné velikosti. Některé obálky nejsou opatřeny lepicí vrstvou, ale lepicí tyčinka pro zalepení před odesláním poštou se najde téměř v každé domácnosti. Předpokládá se především osobní předání svatebního oznámení. Samostatné ani náhradní obálky nedodáváme.

 

Kompletace

Tiskoviny dodáváme nezkompletované. Návod ke kompletaci je většinou zřejmý z obrázků na produktových stránkách. U některých oznámení, kde jsme to považovali za nutné, je způsob kompletace slovně popsán. Kompletaci u nás je možná přiobjednat požadavkem v poznámce objednávkového formuláře za příplatek 5 Kč na jedno oznámení. Tento příplatek není zohledňován v předkalkulaci formulářem a je přičten v konečném vyúčtování.

 

Doprava

Zboží zasíláme v rámci ČR po platbě předem nebo na dobírku prostřednictvím PPL, výjimečně Českou poštou. Účtované expediční výlohy jsou 150 Kč při úhradě předem převodem na účet nebo 250 Kč při úhradě dobírkou.

 

Pozvánky

Pozvánky ke svatebnímu stolu jsou precizně knihařsky zpracované výrobky v otevíracím provedení. Nejedná se jen o obyčejnou kartičku, s jakou se můžete běžně setkat jinde. Ke každé pozvánce je dodávána také obálka odpovídající velikosti. Text pozvánky se tiskne na třetí stránku (dovnitř). Na přední stranu je možno natisknout jména či iniciály snoubenců nebo datum svatby či jiný text za příplatek 3 Kč na každou pozvánku. Tyto pozvánky je možno použít také jako děkovné karty hostům a též dárcům nebo dokonce jako samotné svatební oznámení. Při samostatné objednávce pozvánek nebo jmenovek je příprava tisku účtována jako u svatebních oznámení 300 Kč.

 

 

Informační povinnost poplatníka - EET

NEPŘIJÍMÁME PLATBY dle § 5 zákona 112/2016 Sb.
Převodů na účet ani plateb dobírkou prostřednictvím pošty nebo služby PPL se zákon o evidenci tržeb 112/2016 Sb. netýká.

Citace § 5, § 6 a § 25 zákona 112/2016 Sb.:

§ 5

Formální náležitosti pro evidovanou tržbu

Formální náležitosti pro evidovanou tržbu splňuje platba poplatníkovi, která je uskutečněna

a) v hotovosti,

b) bezhotovostním převodem peněžních prostředků, k němuž dává příkaz plátce prostřednictvím příjemce, kterým je poplatník, který má tržbu evidovat,

c) šekem,

d) směnkou,

e) v jiných formách, které mají charakter obdobný formám podle písmen a) až d), nebo

f) započtením kauce nebo obdobné jistoty složené některým ze způsobů platby podle písmen a) až e).


§ 6

Rozhodný příjem

(1) Rozhodným příjmem se pro účely tohoto zákona rozumí

a) u poplatníka daně z příjmů fyzických osob příjem ze samostatné činnosti, která je podnikáním, s výjimkou příjmu, který

1. není předmětem daně z příjmů,

2. je z hlediska obvykle přijímaných tržeb ojedinělý nebo

3. podléhá dani vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně, nebo

b)u poplatníka daně z příjmů právnických osob příjem z činnosti, která je podnikáním, s výjimkou příjmu, který

1.není předmětem daně z příjmů,

2.je z hlediska obvykle přijímaných tržeb ojedinělý,

3.podléhá dani vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně nebo

4.podléhá dani ze samostatného základu daně.

(2) Příjmy podle odstavce 1 jsou u poplatníka, který je účetní jednotkou, příjmy podle zákona o daních z příjmů, které by poplatník měl, pokud by nebyl účetní jednotkou.
§ 25

Informační povinnost poplatníka

(1) Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

(2) Obsahem informačního oznámení je
a) text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu, nebo

b) text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.

 

 



Svatební oznámení

Snubní prsteny pro oba

Snubní prsteny

Zlaté šperky

Svatební místa

 
 

Pokud nenajdete náhled vybraného oznámení na stránce Svatební oznámení, oznámení nemusí být momentálně dostupné.

Dodavatel:

Lydie Gigerichová - GIPA
Sidonie 157, 763 34 Brumov-Bylnice 3
okres Zlín

IČ: 67513433, DIČ: CZ6758170111

Telefon: 577 477 246 - volejte denně od 9 hodin

E-mail: fotodoma@gmail.com

Dodavatel je plátce DPH a je zapsán v živnostenském rejstříku od 27. 5. 1999.
Registrační číslo UOOU 00058306.